上星期有幸得到得到莎莎邀請,
 
到銅鑼灣出席法國星級護膚品牌NUXE晶亮全效護理油Event,
 
 
可以親身體驗巴黎女士的美麗秘密!
 
 
每次去莎莎既Event也會有精美蛋糕及小食!真貼心!
 
 
今次係介紹NUXE晶亮全效護理油,屬皇牌產品,
 
 
我一聞,我已經好喜歡它的香味,
 
活動當日還展出了多款不同包裝的護理油!
 
 
Nuxe 創立於1957年,
 
係由巴黎一位對天然護膚療法充滿熱誠的藥劑師兼芳療及植物療法專家研製出來!
 
NUXE全線產品的質地柔滑細膩,
 
氣味芳香獨特,能夠令心靈愉快舒暢.
 
一直以來,Nuxe以「植物療法」Phytotherapy、「芳香療法」Aromatherapy為兩大基礎,
 
加上創意與幻想,選用最優質、天然的材料,
 
再結合現代化的科技,
 
研製出最緊貼護膚潮流、成分最為溫和的護膚產品.
 
NUXE皇牌晶亮全效護理油的質地清爽,
 
 
 
配方採用97.8%天然成份,
 
其中包括6種珍貴植物油:
夏威夷果仁油
榛子油
琉璃苣油
甜杏仁
山茶花油
聖約翰草油,
 
而且含有豐富的維他命E,
 
不合矽質、礦物油、人工色素、動物成份及防腐劑,
 
使任何肌膚都能得到全效呵護、滋潤,
 
仲可以用於面部、全身及頭髮.
 
加上Hulie Prodigieuse®經典獨特氣味,
 
散發微妙芳香,使用時倍感愉悅.
 
難怪一直深受歐美既藝人愛戴!
 
有睇我Facebook也會知道,
 
Cayin係好喜歡它的香味,現在不但用護理油護理頭髮,
 
還有面霜也用它,跟住去睡覺,也一直聞到自己好香噴噴!
 
真係好想買埋Nuxe既香水回來!
 
護理油有很多用途,
 
可以用係面部、身體及髮絲,
 
加上噴頭設計又方便,容易控制用量又較衛生!
 
 
噴兩下,均勻地搽上髮尾,髮質馬上變好,
 
 
變得更柔順,再加上它的香味,還可以持續一整天,
 
令我心情也開心啲!
 
還可以混合面霜或者粉底液使用,令皮膚變得更有光澤滋潤,
 
 
 
不過由於我的皮膚係混合性偏油,
 
所以不能經常這樣護膚,
 
只能在較乾天氣時,皮膚好缺水時,間中使用!
 
亦可以作按摩油使用,
 
我也是超推介,對於好似我咁怕油膩的人,
 
可以用它來按面後,再用水沖就可以減低油笠笠感覺!
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
 
 
arrow
arrow
    文章標籤
    Nuxe 皇牌晶亮全效護理油
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()