雙眼係靈魂之窗,好似我咁,
 
長期夜訓,血液循環又不好,
 
黑眼圈問題真係係嚴重!
 
早前收到MTM寄來的Custom-Blended Eye Mask,
 
 
太好了,因為MTM既眼膜係好有名的,
 
 
 
 
真感謝,救救我的雙眼!
 
我知道要ko黑眼圈唔係一時三刻可以做到,
 
但起碼要keep住保養!
 
因為眼既肌膚好脆弱,又易出現乾紋,
 
今次用啲個MTM Custom-Blended Eye Mask,
 
 
針對番眼肌問題,用完後真係好正,不但可改善黑眼圈問題,
 
仲好水潤!好喜歡用,我還叫我老公也齊齊用!
 
今次升級版MTM Custom-Blended Eye Mask,
 
特別加入全新成份,水解歐洲李萃,
 
有效斷絕黑色素既輸送,斷絕細胞傳送黑色素至角質層,
 
並且煥活眼周肌膚,可以同時修復細紋,減淡浮腫及鬆弛,趕走熊貓眼!
 
先用個精華均勻塗於眼下位置,
 
精華含有菜薊葉精萃及人參精萃,
 
可以提升細胞含氧量及肌膚免疫力,
 
亦可以預防老化及自由基既侵害!
 
質地係透明gel狀,好清爽,
 
 
 
 
而且好溫和,不小心入到眼都冇什麼感覺,
 
再將眼膜固定係眼下位置,再每邊塗上精華,直到眼膜完全滲透,
 
 
 
眼膜以專利冷凍乾燥處理,配合精華可以釋放三種膠原蛋白,
 
等20-30分鐘,將餘下的精華輕輕按摩至吸收!
 
 
看看效果!即時白淨左,亦感覺到眼周肌膚冇咁乾燥,好水潤!
 
 
所以又係好推介俾大家的產品!
 
另外由即日至10月15日仲可做善事,
 
以$50帶「斷黑」熊貓蠟燭返屋企,
 
 
 
MTM將額外捐出$50,共$100俾苗圃行動!
 
希望大家喜歡我今次分享!
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
 
arrow
arrow
    文章標籤
    MTM MTM Custom-Blended Eye Mas
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()