現在有時假日,
 
相信好多人也不想外出,寧願宅家睇下電視放鬆一下好過,
 
因為覺得街上到處都係好多人,
 
消費又貴,加上行街shopping又多人,都冇哂mood.
 
其實Cayin都同樣想法!不過最近我開始喜歡上逛市集,
 
市集愈來愈流行,一班手作人整好多不同既東東出來賣,
 
最重要係每位手作人都有他們的概念同故事,同人分享!
 
而且每一樣作品都係獨一無二,
 
又可以鼓勵一班年青手作人創業,真的好支持!
 
有看我YouTube片的話,也知道我行市集係特別喜歡看首飾類,
 
女孩子麻,不同款式既首飾我也會看!哈哈!
 
今日我也分享一下係中秋節行的D2 Place市集,
 
 
如果想看對上一次我的D2 Place介紹和收穫可以睇我的短片~
 

D2 Place地點就係荔枝角地鐵站D2出口一出,行幾步跑路就看到!
 
 
地址:
香港九龍荔枝角長義街9號
 
營業時間:
上午10時至晚上11時
 
D2 Place會定期舉辦不同特色及主題的市集,
 
 
 
致力推動本土文化及鼓勵年青人發展創意產業,
 
本着「小商店‧大文化」的理念,積極創造全新週末好去處!
 
今年中秋節,D2 Place還在花園設置2米巨型月亮氣球,
 
讓客人可於月夜下與月亮拍照留念.
 
Cayin等不到晚上拍照(晚上效果會更美),因為我仔仔太攰喇,
 
不過我也覺得很不錯喔~
 
 
D2 Place有好多自家手作東東,潮流服飾,及多款特色小食及飲品等…
 
真係會睇到我花多眼亂的!
 
太多特色攤檔啦!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
今次我同仔仔樂豬都有收穫丫!
 
 
我樂豬有個晴天公仔!
 
 
而我多左一個makeup bag!
 
 
 
 
希望大家喜歡我今次分享!週末又多個地方同朋友行街啦!
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
 
YouTube
 
Instagram
 
Weibo
 
arrow
arrow
    文章標籤
    Weekend 市集 D2 Place
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()