close
今日我想分享點樣卸妝!
 
 
我成日聽啲朋友講,話啲眼妝好難落!
 
因為睫毛液好防水,要勁抹先得!
 
聽到"勁抹"啲兩個字,我就會好驚!
 
因為其實眼既肌膚係整塊面最薄!
 
若太大力,會令皮膚加快鬆弛,
 
咁好自然又多左啲眼紋!咁就煩喇!
 
倒不如花多少少時間,俾啲耐性!
 
睇下點落個眼妝係最唔會傷到眼肌膚!
 
首先我落眼同面既產品會有不同!
 
我會用專用卸眼既makeup remover倒落棉花同棉花棒!
 
 
 
然後就將棉花放係眼上,
 
 
放一會兒,再輕輕拉開!
 
 
咁其實都睇到啲眼影眼線已經被抹走七七八八!
 
 
然後再將棉花對摺!
 
 
放係下眼皮,然後合埋眼,
 
 
用棉花棒去刷走眼睫毛液,
 
記住力度要輕,否則就會令啲眼睫毛拔出來!
 
 
然後內眼線,輕輕take起眼皮,
 
可以用另一邊既棉花棒印走佢!
 
下眼線都係同樣方法!
 
 
咁就好容易落哂啲眼妝喇!
 
 
跟住到個面,我會睇情況而去揀用落妝啫喱或者落妝油!
 
如果嗰日我就咁用下防曬或者打底霜,
 
我就會用啲個落妝啫喱落妝!
 
 
但如果個妝係濃啲,full makeup.
 
我就用會選擇用落妝油,
 
 
揼兩下,係面到打圈打圈,跟住就用清水洗乾淨個面就攪掂!
 
 
 
 
不過我知道有啲朋友會話,
 
覺得用完油硬係覺得有啲油笠笠既感覺,
 
唔怕!可以用洗面產品洗一次!咁就唔怕笠啦!
 
我仲拍左段片,咁就更加容易明白!
 

希望大家鐘意我既分享!
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
 
YouTube
 
Instagram
 
Weibo
 
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()