好多年前,Cayin也接觸過Fancl,
 
 
用過卸妝油,美白精華素,面膜等產品,也覺得不錯.
 
前一陣子,我被邀請出席FANCL「小瓶•新鮮護膚」展覽會,
 
 
 
 
當日仲好開心看到大時代大家姐方芳,
 
 
原來佢也是Fancl既Fans來的!
 
用左Fancl 8年,好利害!
 
然後經過一輪產品講解後,美容顧問就為我進行皮膚分析,
 
 
 
 
制訂我的專屬護膚方案並提供產品體驗,展開「無防腐劑護膚」之旅.
 
 
Fancl既護膚品真係好細緻,
 
因為有幾瓶都係密封式,
 
要自行開封產品,咁就可以保持最新鮮!
 
 
而且細細瓶,因為冇添加防腐劑!所以也可以盡快用完!
 
先講落妝油,佢用完唔會好似其他落妝油咁痴笠笠,
 
 
 
 
乾手乾面係面上打圈咁洗,眼既make up,例如防水既眼線液,
 
佢都可以落到!
 
加上佢唔係採用礦物油,所以不容易閉塞毛孔,
 
過程中,不用好似舊版咁需要乳化,就咁打圈然後用水清洗就可以喇!
 
跟住就是到洗面喇!
 
 
因為啲個洗面產品係粉狀,
 
要自己用附有既洗面波波加水來起泡洗面,
 
 
 
其實為何要多個自行起泡步驟?
 
因為佢係無加起泡劑,
 
相信好多人也知道,添加左起泡劑既產品係會容易令皮膚變乾,
 
所以如果你想皮膚好啲,
 
唯有花多個步驟,自己起泡洗面喇!
 
 
之後就介紹我好喜歡既美白面膜,
 
 
由於皮膚分析也說我有面頰旁有色斑問題,
 
所以美白環節絕不能少,
 
之前都用過佢,都頗喜歡,
 
因為效果好顯著,敷十五分鐘就足夠!
 
 
皮膚一暗啞就用佢,好Work架!
 
 
 
面膜後洗完面就用返個肌底液,
 
 
 
啲個肌應液好水,用後都好清爽,
 
佢功效就係補充返皮膚洗完面所溜失既水份,
 
同埋優點係無加酒精,咁對皮膚也較好,
 
因為酒精又係令皮膚容易變乾的~
 
搽返美白精華,有斑既位置重點搽,
 
 
 
佢好快就俾皮膚吸收哂!
 
我用左一星期多,斑既位置雖然冇咩淡到,
 
但係整個膚色明顯就有白皙左!
 
最後就係搽返乳液喇!
 
 
 
啲個乳液我會用多少少,
 
因為對我皮膚來說,有時會不夠滋潤,
 
我會係鼻邊特別乾既位搽多少少!
 
總括而言,我還是喜歡落妝油,落得乾淨又唔笠!
 
同埋另外兩樣,美白精華素及面膜,
 
都可以令個膚色更有光澤,
 
對我呢啲咁鐘意白既人黎講,
 
同埋好易暗啞既皮膚來講!係相當重要的!
 
希望大家喜歡今次分享!
 
我仲拍左YouTube片示範效果.
 
---------------------------------------------------------------
 
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
 
YouTube
 
Instagram
 
Weibo
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()