之前我也提過想擁有靚靚既肌膚,
 
除左勤補水,其次就係去角質,
 
若果角質層厚厚的,膚色望落去會又黃又暗啞,欠缺光澤!
 
有時仲會出現其他皮膚既問題,
 
因為皮膚無法呼吸,會令毛孔堵塞,
 
所以對於油性肌膚及痘痘肌既人,
 
去角質更是護膚中不可少的步驟.
 
定期去角層可以增加皮膚吸收度,
 
之後用既產品,效果就會發揮得更好!
 
另外去角質後,肌膚會變薄,同時會較缺水,
 
所以去角質後補濕步驟係十分重要.
 
早前我收到台灣醫學美容品牌DR.WU既一套初夏護理產品,
 
 
杏仁酸亮白煥膚精華18%及玻尿酸保濕微導面膜,
 
 
其實聽都聽得多,DR.WU一向好多用家,
 
我自己也有用過佢既補濕面膜,覺得很好!
 
所以收到產品時,都好開心!
 
先用杏仁酸亮白煥膚精華18%去角質,
 
 
 
一星期兩至三次,晚上潔面後使用,
 
 
份量係兩至三滴,可以全面用,亦可以局部使用(避開眼周位置)
 
 
由於我Tzone位既毛孔也是較大的,
 
額頭及下巴間中還會生暗粒.
 
所以我就重點塗杏仁酸精華,
 
我大約用左兩次左右,就看到效果,
 
先是看到額頭位置無咁油,暗粒也平伏左,
 
同埋Tzone位 ,係較以前更有光澤感.
 
黑頭都無咁多.
 
 
講真,它真係去油脂既好幫手黎!
 
其實杏仁酸係什麼來的?
 
杏仁酸是目前唯一親脂性果酸,
 
它有較佳的皮膚穿透力及親和力.
 
杏仁酸具有果酸之功效,但冇果酸咁刺激.
 
且因杏仁酸獨特的化學結構式,
 
故具有良好的抗痘、抗發炎等效果,
 
可以預防粉刺痘痘(尤其是發炎性痘痘)的產生.
 
所以如果你面上成日成痘痘暗粒粉刺或去質層過厚既位置,
 
你就可以重點塗抹喇!
 
去完角質後,再用埋玻尿酸保濕微導面膜,效果就好好多,
 
 
 
[imgid=13]
 
 
 
能做到水油平衡既效果會更好!
 
 
用完面膜後,水份度也會大大提升,
 
同埋會白皙左,皮膚即時變得賬卜卜,更有彈性!
 
---------------------------------------------------------------
 
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
 
YouTube
 
Instagram
 
Weibo
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()