之前我係LightMAC Medical Skincare Centre做完激光後,
 
店員曾送了一枝Bb LABORATORIES透明質酸.彈力蛋白.骨膠原原液給我用,
 
我仲記得我係當晚潔膚後用,
 
吸收得好快,同埋即時見到個面好補濕,
 
因為做完激光,皮膚都會較乾較缺水,
 
所以補濕好重要!
 
原液細細枝,為既就係可以keep到新鮮又衛生!
 
一枝5ml,大約用到四五天左右!
 
今次收到一盒裝,大約用到半個多月左右,
 
 
Bb LABORATORIES 的專業研究人員為致力對抗皮膚衰老問題,
 
精心配製出能鞏固皮膚整體結構,
 
鎖水、提升、緊緻三大元素合而為一的透明質酸‧彈力蛋白‧骨膠原原液,
 
Bb LABORATORIES 對高安全性產品之生產標準控制非常嚴謹.
 
每一瓶都係真空密封式包裝.
 
 
1克的透明質酸能鎖住6公升水分,
 
保濕能力高達6000倍,
 
含肌膚緊密不可或缺的三大元素「透明質酸」、「彈力蛋白」、「骨膠原」,
 
有效鞏固皮膚底層結構.
 
質地透明水狀,搽上皮膚上,開頭會有少許黏黏感覺,
 
 
但再等多一會兒,就看到精華被皮膚吸收哂,
 
 
 
現在始終係夏天,冷氣長開都習以為常,
 
所以皮膚亦容易變得好缺水,
 
加上經常外出曬到太陽,
 
我鼻邊有時仲乾到有脫皮問題,
 
所以啲個星期我洗完面爽膚水後,我也會搽保濕原液打個底,
 
再搽返面霜,令肌膚保持水潤.
 
搽左Bb LABORATORIES透明質酸.彈力蛋白.骨膠原原液後,
 
明顯感覺到皮膚係飽滿左,更有彈性!
 
 
如果真係超乾,好似我鼻邊咁,
 
我仲會用佢再用導入儀黎做個局部導入,
 
 
效果很好!即時解決脫皮問題!
 
 
另外亦可以改善眼周肌膚小皺紋,
 
我成日都需要化妝,眼既部分需要用好多化妝產品,
 
所以自然,卸眼妝既步驟也較繁複,
 
日積月累,加上夜訓,年紀漸大,
 
眼下周也有皺紋出現,
 
Bb LABORATORIES透明質酸.彈力蛋白.骨膠原原液係眼既位置都用得,
 
佢可以令眼周肌膚都能補濕,慢慢撫平我既小皺紋!
 
 
希望大家喜歡我今次分享!
---------------------------------------------------------------
 
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
 
YouTube
 
Instagram
 
Weibo
 
arrow
arrow
    文章標籤
    Bb LABORATORIES 透明質酸
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()