聽到可以收緊我個肚腩仔,減肥腰,減腋下,瘦手手腳腳等…
 
 
呢啲說話,我就會好興奮!
 
 
大部份人都鐘意瘦,
 
 
包括我在內,返office既人成日坐,
 
 
遇到既問題就係下半身容易肥腫難分,
 
 
而我就係因為0運動,加上始終生完仔,
 
 
又食無定時,最近仲要成日坐,
 
 
攪到個肚腩又大,摸落啲肉又鬆弛,嗚…
 
 
完全同上半身相比,下半身簡直係唔啱比例!
 
 
現在夏天,成日都會想著背心短褲,如果著背心,
 
 
好多時都會看到個肚腩仔,真係會覺得幾灰!
 
 
所以收到啲枝Dr.Schafter HPC精煉溶脂針精華後馬上嘗試,
 
 
 
 
含6%精煉溶脂針精華:
 
 
從大豆提煉的卵磷脂,成份天然安全!
 
 
 
 
 
 
其作用是破壞脂肪細胞膜,抽出三酸甘油脂而使脂肪細胞壞死.
 
 
輔酶A、維他命BT:
 
 
把脂肪酸帶走,能重塑體型和處理多餘脂肪問題.
 
 
肌肽:
 
 
一種自由基清除劑,能對抗自由基,氧化及糖化,以防止皮膚老化.
 
 
使用方法:取適量塗於目標部位,按摩至吸收!
 
 
 
 
如果會做運動,運動前,取適量HPC精華塗於目標部位,
 
 
按摩至吸收,可加強代謝及燒脂,令運動瘦身效果更事半功倍.
 
 
黃色cream狀,質地都幾厚身,
 
 
 
 
搽係想 瘦想收緊既位置推開按摩,
 
 
 
 
好快就吸收哂,不會有油笠笠感覺,頗清爽的!
 
 
用左接近半個月,
 
 
除左搽,我仲好勤力去做推肚推淋巴,
 
 
去推淋巴時,我也是用Dr.Schafter HPC精煉溶脂針精華幫忙按摩,
 
 
看看現在的效果喔!是不是也很不錯呢?
 
 
 
 
超開心有成果,個肚腩仔細左好多喔!
 
 
加上香味清新,用時感覺也頗舒緩!
 
 
所以除左搽身,我仲會用來搽下巴搽頸,可以更加firm!
 
 
因為Dr.Schafter HPC精煉溶脂針精華係可以用係下巴及浮腫性眼袋,
 
 
是安全簡單的減肥新技術.
 
 
產品內會附有詳細中文使用方法,
 
 
令人更容易知道按摩手法!
 
 

 
---------------------------------------------------------------
 
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
 
YouTube
 
Instagram
 
Weibo
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()