自從我看到Collect point後,
 
就開始會替自己多買衣服,
 
接近每一次行,都有收穫!
 
啲衫太靚啦!合哂我心意!
 
最大引誘就係一店之內就能買到多種風格的服裝,
 
Collect point一向以「For the “enjoy” of our customers」,
 
以輕便時裝為主打,
 
爲愛好日本時裝的年輕男女,
 
以時尚、高質素、親民及可穿性高爲賣點.
 
Collect point擁有多個各具特式的男、女裝品牌,
 
如HARE、 JEANASiS、Heather、GLOBAL WORK及LOWRYS FARM,
 
服飾及生活家品都有得買,真係好!
 
今日想同大家來個分享!
 
淺藍色冷衫 (Heather)
 
 
 
一見鐘情,不過就咁著就短左啲,
 
加對絲襪就好好多!冬天著都幾Sharp架!
 
淺藍色外套 (LOWRYS FARM)
 
 
 
啲件我又係好喜歡,先是質地舒服,
 
同埋著上身,闊而短身,所以會有錯覺,令到我們望對腳好似好修長咁!
 
直間條T-shirt (LOWRYS FARM)
 
 
 
質地好有彈性,舒服舒服,加上直間款式俾人感覺又可以slim d,
 
必買!
 
純白色背心 (LOWRYS FARM)
 
 
 
斯文款式,配一條短裙已經好靚!
 
淺藍色圍衣 (LOWRYS FARM)
 
 
 
減價時買,一佰多元!
 
藍色涼鞋 (GLOBAL WORK)
 
 
 
一向我都少著高跟鞋,但夏天,有時係要襯對涼難先好看,
 
啲對鞋好我八搭,舒服程度也算ok.
 
又係必選貨品!
 
 
希望大家喜歡我今次分享!
 
別怪一直拿手機,因為我係用自拍神器拍照的!!哈哈…
---------------------------------------------------------------
 
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
 
YouTube
 
Instagram
 
Weibo
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()