Cayin上星期去左一個曲奇event.
 
 
哈哈…我也是第一次去有關飲食既event.
 
平日也是只得美容,所以今次也感到好新鮮!
 
不過講到飲飲食食,相信好多人也會啱,
 
由其今次係嘗試曲奇,一講曲奇,我會想到送禮,
 
平日去朋友家,house warming,或者新年…等,
 
我們都會多選擇送有靚靚包裝既曲奇餅,
 
好睇又好食!
 
今次來嘗試既係陳敏之創立既曲奇餅店Blesscuit Bakery,
 
 
 
以「祝福」為主題的曲奇餅店,
 
透過14款手造曲奇餅,為食客帶來喜悅和祝福,
 
 
 
 
店名糅合英文「bless」(祝福)和「biscuit」(餅乾)成Blesscuit,
 
意思為帶有祝福的曲奇餅,
 
 
敏之希望Blesscuit可以成為香港人的手信!
 
睇到以上資訊時,也覺得店舖好有意思.
 
Blesscuit Bakery的曲奇餅由曾在蘭桂芳酒店甜品部擔任主廚的餅廚製作,
 
用料嚴謹,全都以法國高級牛油和小麥粉製作,
 
店內共有14種味道的曲奇餅,
 
包括香橙,黑白芝麻,金鑽松露,紅莓水果茶,拖肥,黑糖腰果,朱古力,咖啡,番茄,種籽生命,綠茶,牛油,鯷魚,檸檬杏仁,
 
共有8款禮盒裝,各有不同口味,全部獨立包裝,保持鬆脆,
 
 
包裝精細,鐵盒裡面有曲奇簡介,
 
 
小鐵盒打開就有包裝紙裹住,
 
入面每塊曲奇也是獨立包裝,細心細心!
 
 
用來送禮做手信也是不錯選擇!
 
 
看我仔望到也急不及待要開來食,
 
 
 
當中Cayin最鐘意吃的是 Toffee Cookie(拖肥曲奇),
 
用上home-made Toffee和法國海鹽,
 
配上法國朱古力碎味道濃郁好吃!
 
而要說口味最特別的,就要講全港首創的Truffle Cookie(金鑽松露曲奇)
 
確實食落有好濃郁的黑松露味道,
 
用上意大利松露粉及竹炭粉,面層更鋪上一抹食用金粉,相當矜貴,
 
不過因為我不太喜歡黑松露的,所以就不適合我!
 
而另外比較特別還有番茄及鯷魚的鹹味曲奇,
 
番茄及鯷魚也是不錯的,
 
可能因為我好喜歡吃番茄,所以特別覺得喜歡,真特別,
 
原來用番茄做曲奇出來的味道也不錯的!
 
另外一款就係鯷魚曲奇,聽落真係怪怪地,
 
點知食後又真不錯,好香濃,
 
味道有不同層次,開頭食係鹹味,然後慢慢會好似食到牛油味咁!好攪笑!
 
所有薄薄的曲奇咬下去也好鬆化,
 
而且所有曲奇後面也會有個代號,
 
方便客人分別各種味道!
 
希望大家喜歡我今次分享!
 
售賣店:
 
天后地址:香港天后電器道 13-41 號凱旋大廈 K 店(天后地鐵站 A2 出口)
 
尖沙咀地址:香港九龍尖沙咀河內道 18 號 K11 商場地庫 1層 K14
 
 
---------------------------------------------------------------
 
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
 
YouTube
 
Instagram
 
Weibo
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()