最近Cayin收到一枝平靚正既保濕精華水,
 
 
就係L’Oréal Paris新出既水清新3合1智慧保濕精華水Genius Water,
 
 
我也見啲排有好多Blogger陸續推介,
 
佢有爆水珠珠,一搽就會爆水皮膚馬上回復水份!
 
所以我收到時也馬上嘗試下個效果,
 
果然好好用,先講價錢,一枝$139,但大大枝,175ml,
 
 
再嘗試下佢既補濕效果,半透明的藍綠色瓶身,
 
 
我係陽光底下,看到瓶入面確實有一粒粒珠珠,
 
 
 
倒出來質地呈透明水狀,
 
 
細心看入面一粒粒既就係爆水珠珠,
 
 
一推開,珠珠就不見了,
 
變得水水的,馬上就俾皮膚吸收哂,
 
 
我前排打完激光,皮膚都較乾,
 
我嘗試過用cream既面霜,覺得好油笠笠,
 
後 來用左啲枝L’Oréal水清新3合1智慧保濕精華水,
 
感覺補濕又清爽,開左成晚冷氣訓覺,
 
第二天起身個面都仲好夠水份!Good.
 
 
 
點解叫佢三合一?
 
因為佢有爽膚水,保濕精華,乳液既保濕力!
 
一枝就有三種功能,好方便!
 
含豐富法國孚日山 SPA 礦泉水,雙重透明質酸,葡萄籽油,維他命 E,
 
好啱呢啲潮濕又炎熱既天氣,
 
用完又清爽又舒服!
 
皮膚馬上變得柔滑皮飽滿!確實要推介呢!
 
保濕Be a Genius
 
 
---------------------------------------------------------------
 
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
 
YouTube
 
Instagram
 
Weibo
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()