今日我想講下我平日經常用既四樣平靚正產品,
 
順勢推介俾大家!
 
 
第一樣都好多人認識既,
 
1. nature republic 蘆薈gel
 
 
除左nature republic,
 
我見莎莎卓悅都有賣,
 
$18一瓶,超抵買!
 
除了用係面,身體都用得,
 
我嘗試過面部有少少敏感既時候,或者出外曬後用都可以即時做個舒緩既效果!
 
 
即時冇咁敏感,冇咁紅!
 
就算平日皮膚冇乜嘢,當一個保濕mask用都好正,
 
 
 
用膠棒或者掃厚厚咁搽上面,敷10分鐘,
 
皮膚既水份度都會大大提升!
 
如果好似現在咁熱既天氣,我仲會放佢係雪櫃,
 
用既時候先筆出來,凍冰冰仲正丫!
 
2. 12蚊店既洗掃液
 
 
啲枝係好多人都推介過,
 
係12蚊店買既!
 
洗掃好乾淨!洗粉卜都同樣一流!
 
洗完個卜真係好似新既一樣咁呀!
 
 
 
3. Biore唇部眼部卸妝液
 
 
個價錢大約六十元,我已經用左好多好多枝,
 
因為我係用防水既睫毛液同埋眼線液,
 
例如maybelline,MJ既睫毛液都可以落到,
 
今次我就示範下用深啡色眼影,
 
kiss me眼線液,
 
Revlon既唇膏
 
同埋maybelline睫毛液
 
再用沾有Biore卸妝液棉花抹,
 
 
 
一會兒就抹哂!所以落妝既時候真係唔少得佢!落得好乾淨!
 
4. 凡士林 $20
 
 
好普通,周圍超市藥房都有得賣,
 
每晚訓前我都會用來搽咀做一個滋潤,
 
咁我平日一得閒仲會用來做唇膜.
 
 
經濟實惠!效果又不錯!
 
厚厚咁搽哂成個咀唇,然後封一層保鮮紙係唇上!
 
 
 
焗佢10分鐘,然後就會感覺到唇冇咁乾,唇紋都會少左!
 
如果仲想效果好啲,仲可以係做唇膜前做一個唇部磨砂!咁就仲正!
 
大家都不坊嘗試下!
 
希望大家鐘意我今次既分享啦
 
我仲拍左片,支持下我啦.
 
 
---------------------------------------------------------------
 
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
 
YouTube
 
Instagram
 
Weibo
 
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()