話說前排收到一盒好得意既面膜,
 
叫做SKINCULTURE甲殼素平衡面膜,
 
 
一盒有五片,
 
再睇真啲,一片面膜內有分兩邊,
 
 
一邊係甲殼素精華,而另一邊係人造絲所組成既面膜紙,
 
 
 
我望到就覺得好得意!
 
其實為什麼要把精華液和面膜分開?
 
因為甲殼素面膜是由100% 的天然甲殼纖維素製作而成,
 
把精華液和面膜在長期保管時更加衛生,
 
而且不會擔心有變質的情況.
 
另外,精華液含量25g非常精準,
 
在使用前才混合精華液和面膜,
 
可以使甲殼素的特質發揮至最大.
 
使用方法都好簡單,
 
 
先將面膜膠扣鬆開,
 
將精華倒過去面膜那邊,
 
又或者將面膜放入精華內,
 
等精華液滲透喺面膜紙約2-3分鐘,
 
撕開之後,將面膜貼好再揭返開外層嘅面膜網(注意:面膜網係向外)
 
敷20-30分鐘左右,撕下面膜,
 
 
待面膜開始有些少變乾嗰陣撕開係最好嘅效果!
 
最明顯會先看到膚色白皙左,
 
 
之後我就感覺到個面係繃繃緊咁,
 
啲個感覺係正常的,嗰啲係甲殼纖維素,好似有層膜蓋住整個皮膚,
 
如果你用手捽,會捽到一粒粒白色的,
 
但不用用洗面產品洗左佢,
 
因為要延長甲殼素成份的吸附和保濕效果,
 
只要用清水洗面後,用返平日既護膚品去睡覺就可以!
 
第二天起床,洗乾淨個面就冇哂繃緊感覺,
 
仲會睇到個皮膚好靚,我既額頭好有光澤,啲幼紋淡左,
 
面頰既微絲血管及痘痘印既問題也有改善,
 
 
下巴位緊緻左,
 
效果真不錯!好似做完果酸既效果咁有光澤!
 
之後我當天晚上又再用多一塊面膜,
 
因為店主說剛開始時,連續敷兩天既效果會好好,
 
我就照敷,效果果然係更出色,
 
仲要我本身咀角係有點泛紅,
 
 
敷完都改善左,
 
今日上妝也很貼服!好有光澤感!
 
不得不讚!
 
其實甲殼素是什麼 ?
 
甲殼質的分子結構與我們人體的組織結構非常相似,
 
是指從螃蟹,龍蝦及蝦仁的外殼中提取的殼聚醣成份,
 
對人體的親和性非常優秀而不會對人體產生排異反應,
 
所以在食品和藥品中都是非常珍貴的生物材料。
 
它能有效吸附鉛、砷、鎘等重金屬的作用,
 
有效延緩衰老,把皮膚深處的毛囊蟲及寄生蟲及有害細菌消除.
 
甲殼素可以緊緻肌膚,改善鬆弛肌膚,收細毛孔、撫平幼紋及乾紋.
 
排清毒素,吸附各種堆積嘅殘留物,吸走環境污染帶來的化學物質.
 
高效保濕鎖水成份,能提升肌膚含水量,
 
即時提升肌膚嘅彈性同柔軟度,令肌膚回復水 潤、緊緻、飽滿嘅狀態.
 
增加皮膚彈力,提升細胞更新周期及新陳代謝速度,
 
修復細胞再生,使受損皮膚同過敏肌膚可以自我修復之外,有活化細胞、加快細胞新生.
 
啲個甲殼素面膜係由韓國醫學美容生產商直接引入,
 
獲得韓國化學實驗研究院KTR抗菌抗炎認可,
 
仲有埋KFDA、ISO醫學認證.
 
現在可以到Icy Market買到啦!
 
---------------------------------------------------------------
 
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
 
YouTube
 
Instagram
 
Weibo
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()