早排Cayin收到韓國大熱既Leaders Clinic三款面膜,
 
 
1. 細胞再生補水面膜
2. 細胞再生美白面膜
3. 細胞再生抗皺面膜
 
每次行經萬寧,我都會見到佢!
 
我亦聽過身邊有啲女仔朋友讚佢好用!
 
早排我終於嘗試到佢!
 
Leaders Clinic係由韓國首爾國立大學的一班皮膚學專家組成,
 
 
多年來致力將專業的醫學睿智及經驗融入護膚產品當中,
 
擁有超過 5000 間銷售點,
 
並且在韓國當地面膜每月的銷售量高達1000萬張.
 
剛推出時更一度引起搶購熱潮,
 
現在推出全新升級20%精華的細胞再生面膜系列,
 
我先用左個再生補水面膜,
 
好正!
 
 
因為我本身我左邊面係有少少敏感,
 
皮膚係有點泛紅的,加上鼻邊又脫皮,
 
所以決定用個補水面膜,
 
 
用完佢,敷左15分鐘,
 
即時幫我舒緩返所有皮膚問題!
 
 
果然好勁呀!
 
面膜紙係採用最接近棉花種子部位的高度纖維,
 
所以敷面膜時,都看到面膜好貼面,
 
 
令精華可以完全滲透致肌膚底層!
 
產品經科研驗證及成分均不含苯(防腐劑),
 
細胞再生補水面膜主要含NMF保濕因子,腺苷及莧菜紅嫩芽,
 
功效係修復乾燥和水分失衡的肌膚,能夠改善皮膚皺紋及暗啞問題!
 
細胞再生美白面膜含維他命B,維生素,煙酰胺,沙棘嫩芽,
 
 
 
有助淡化黑色素及雀斑,
 
加強皮膚彈性同時修護肌膚細胞!
 
 
細胞再生抗皺面膜就含高分子膠原蛋白,氨基酸及辣木嫩芽,
 
 
 
有助瞬間提昇肌膚緊緻度,改善皺紋,
 
改善彈力,令皮膚回復緊緻!
 
 
銷售點: 金鐘LAB Concept 及 全線萬寧
 
 
---------------------------------------------------------------
 
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
 
YouTube
 
Instagram
 
Weibo
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()