當我皮膚好乾既時候,我係特別鐘意敷Jelly Mask.
 
前排收到啲瓶Annie's Way玫瑰凍膜,
 
 
用左之後,真係會即時愛上,
 
我知道佢一直都好受歡迎,
 
好多用家,Blogger,明星都有推薦過,
 
我亦見節目,女人我最大,同姐妹淘都有介紹!
 
Annie's Way有好多款不同既Jelly Mask,
 
俾不同皮膚性質既人去揀選,
 
而我都啱用啲瓶玫瑰精華(薔薇之戀童顏)果凍面膜.
 
 
含紅黑白三種玫瑰精華萃取,
 
除左幫皮膚保濕提高水份外,仲可以鎮皮膚,
 
舒緩返曬後既肌膚,正!
 
用法好簡單:
 
洗乾淨面後,就用膠棒將面膜搽上面,
 
 
敷厚少少,敷15-30分鐘左右,
 
 
 
就可以用返剛才既膠棒刮走多餘既面膜,
 
 
再用面紙抹,最後用清水洗返乾淨就ok.
 
然後就會看到皮膚好水嫩又白淨,
 
成個膚色均勻左!
 
如果你係敏感皮膚,仲可以減少泛紅情況,
 
效果好明顯!
 
 
 
做完面膜,就當然要搽返護膚品,
 
啲枝磁石鎖水保濕舒緩精華液同埋精華乳我都用左一段時間,
 
 
也覺得頗好用!
 
 
 
精華含玻尿酸及古巴香脂,
 
保濕同時美白,
 
透明質地,係面上打轉按摩一下,
 
 
瞬間就被皮膚吸收哂!
 
而啲枝修護精華同樣都不錯,
 
 
白色乳液狀,仲有淡淡香草香味,
 
 
鎮靜敏感及缺水肌膚!
 
看看我的水份度提升左好多
 
 
我拍左段片,可以看看丫!

希望大家喜歡我今次分享!
 
香港區銷售點

總公司: CHIKAI GLOBAL CO.LTD
葵涌大連排道 182-190號金龍工業中心四期12樓D室

HONGKONG Online Shopping:
FINGERSHOPPING:
1: www.fingershopping.com/anniesway

( OVERSEA ORDER Platform )
http://www.yesstyle.com/en/list.html?q=anniesway&bpt=48

香港/澳門區零售店舖

- 全線 CITYSUPER / LOG-ON 店鋪

- 全線 WISHH BEAUTY 店鋪

- 千色店 CITISTORE

- Mannings 萬寧( 香港 & 澳門 ) **不附送挖棒

- 澳門 : 八佰伴 7/F

- 澳門 : CALA Image & Beauty

---------------------------------------------------------------
 
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
 
YouTube
 
Instagram
 
Weibo
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()