之前Cayin也介紹過éPure jerry mask.
 
 
也拍過youtube片推介,
 
就係前幾天,我皮膚突然好缺水,
 
可能長期處於冷氣地方,所以乾到個鼻邊都有少少敏感,
 
我就用佢個mask,即時解決我敏感狀況!
 
所以我係好喜歡éPure!
 
 
最近我又收到佢既新產品啦,
 
係美國美容醫生研發的純天然不刺激水潤氨基酸潔面乳,
 
 
 
內裏的胺基酸與肌膚酸鹼度平衡,
 
不含皂性成分,硫酸鹽、色素、香料及酒精等刺激物,
 
能溫和地深入肌膚細小毛孔,
 
提供細緻的活性作用.
 
其他主要成分包括 Xeradin™ 有機鼠尾草活性保濕因子、高效保濕的玻尿酸、蜂蜜提取物及桑白根萃取物,
 
能抑制黑色素和抗氧化,
 
去除毛孔污垢及化妝品殘留物,
 
並完全保護肌膚本身的天然油脂,
 
不損害肌膚細胞,
 
我用左後都感覺清爽!
 
奶白色乳狀質地,過程中也感覺到產品也是較温和,
 
 
 
擠出適量份量,加水清洗,
 
慢慢打圈按摩,最後用清水清洗乾淨!
 
 
最後再加上化妝水、乳液, 
 
臉部感覺很舒服,
 
本來油油的臉頰都變得很清爽,頗舒服的!
 
 
Facebook:https://www.facebook.com/epureskincarehk
 
Instagram: epurehk
 
WeChat: epurehk
 
希望大家喜歡我今次分享!
---------------------------------------------------------------
 
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
 
YouTube
 
Instagram
 
Weibo
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()