前排我就收到啲枝EPS深層潔膚啫喱,
 
 
 
用左三次,感覺也幾良好的,
 
其實大家也明白如果角質層(死皮)愈厚,
 
膚色就會欠缺光澤,亦有可能使毛孔閉塞,
 
所以千萬別睇少一星期一至兩次既去死皮護膚步驟!
 
EPS全名係Elene Professional Systems.
 
 
 
 
法國品牌,
 
概念係為美療中心提供一套完整、創新的個人化美療方案,
 
配合不同的美療中心需要!
 
今次試用啲枝雖然佢叫deep cleaning gel,
 
但事實佢係一枝peeling gel.
 
含尿囊素,木瓜萃取,白柳萃取及甜菜鹼,
 
適合任何性質皮膚使用,
 
有抗炎,舒緩,軟化角質,收斂,清潔調理皮膚及加速肌膚機能的功效.
 
如果你係敏感或暗瘡皮膚, 用磨砂膏可以會較刺激, 用佢就會好好多,
 
性質温和.
 
將適量既份量,
 
 
 
搽係面上,再慢慢捽捽皮膚,
 
打圈按摩一至兩分鐘,
 
你就會看到一粒粒污垢粒,
 
 
 
其實過程也幾水水的,唔怕亁捽會拉扯到皮膚,
 
望下,我都幾多污垢粒,
 
 
証明我既角質層都厚,另外千萬別忽略頸既位置,
 
我頸既死皮也很多喔!
 
 
之後用清水洗淨,
 
睇下Before & After效果,很乾淨!
 
 
用完膚色會均勻左,又滑左!
 
我現在都好喜歡用佢. 
 
 
 
產品及有關資料由柏麗代理有限公司提供.
---------------------------------------------------------------
 
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
 
YouTube
 
Instagram
 
Weibo
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()