Cayin今次係第一次帶埋仔仔樂豬一齊去旅行,
 
去四日三夜既曼谷玩,佢超開心!
 
另外, 我仲拍左YouTube片. 大家可以看看喔.
 
::::::::Day1::::::::
 

第一日落機,
 
 
 
就搭的士返酒店放底行李,
 
我們入住的酒店係Radisson blu plaza.
 
 
 
 
 
 
 
 
酒店好大好靚好舒服,
 
 
 
 
 
 
 
 
樂豬也即時訓上床,哈哈!
 
然後第一件事就係去唱錢,唱泰銖!
 
去泰國前,我已係香港唱定啲泰銖,俾自己搭車用!
 
來到再唱,兌換率會好啲!
 
由於酒店係位於BTS既Asko站.
 
 
也是十分方便的,
 
唱錢都係Asko站唱!
 
認住橙色店,叫Superrich,
 
佢兌換率也頗高的!1元港幣可換4.13元泰銖!
 
 
而且啲到也有好受歡迎既商場Terminal 21,
 
 
所以我們先到這裏行下!
 
其實Terminal 21的構思和設計都有點像曼谷國際機場,
 
所以就起名叫Terminal 21.
 
 
 
位置非常優越,其次就係佢與其他商場不同,
 
這裡有大量本地產品的小鋪,
 
有些產品仲係來自jj market!
 
我都買左幾件T-shirt,質地好,平靚正!
 
商場每層都有不同的主題,
 
分別有:東京,加勒比海,羅馬,巴黎,倫敦,伊斯坦堡及舊金山
 
 
lunch我們食拉麵,睇價錢已經覺得抵,
 
 
 
 
 
計下都係二十幾元港幣左右,
 
啲炸雞仲好香,樂豬都好鐘意食!
 
而在這個商場內更有一個香港人很熟識的let’s relax spa ,
 
這間let’s relax spa是同名spa中最大的一間分店,
 
就係6樓既戲院旁,
 
我知道佢地成日都好繁忙,所以我經過就book定先,
 
 
 
 
book定第三日來做個按摩!
 
其實本身我係好想book商場上面既Grande Centre Point酒店,
 
因為會仲方便,哈哈!
 
不過可惜我想book既時候已經full哂喇!冇辦法啦!
 
Terminal 21地扯:Asok BTS station and Sukhumvit MRT Station
 
開放時間:10:00am - 10:00pm
 
 
下午大約六點左右,我們就搭MRT至Lat Phrao站,
 
並出4號出口,出站後Lat Phrao Rd. 即可攔計程車,
 
 
 
 
去啲個超人氣既Chocolate Ville(朱古力鎮),
 
 
點解我要叫佢朱古力鎮?
 
因為地方真係好大好大好大!
 
而且超靚!
 
我係咁拍照,真係靚到想大叫!
 
好有趣地朱古力鎮賣既並唔係朱古力,
 
而是一間超大的歐洲鄉村風格戶外餐廳,
 
入面有各式既歐式建築、燈塔、英式玻璃屋、運河…等等!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
就咁望已經覺得好正!
 
隨手拍照都拍到靚照片的!
 
係咁既環境下食嘢!心情也好好呢!
 
 
 
 
 
唔好諗住得個樣,啲嘢食就麻麻地,
 
其實嘢食不錯,由其個pizza,我一次過食左五塊咁多!
 
開放時間:4:00pm - 12:00pm
 
Chocolate Ville地址:Kaset-Nawamin KM11, Bangkok, Thailand 10230
 
 
 
::::::::Day 2 ::::::::

第二日行程就係係酒店食完早餐就出發lu.
 
酒店既早餐環境好美,
 
而且包羅萬有,細心到連點心也有,
 
我仔樂豬仲好喜歡飲棷皇!
 
 
 
 
 
 
食飽飯就開始搭MRT去Thailand Cuitural Centre站,
 
然後就會看到Esplanade購物商場,
 
 
我們去啲個Art In Paradise 3D立體美術館就係商場內,
 
 
 
入面有幻覺藝術,透過精細的畫法及光影的折射呈現出3D立體的視覺感!
 
讓參觀者不但能用眼睛看,
 
還可以與每幅作品拍照,好有趣!
 
我最鐘意就係樂豬啲張滑浪相,超投入!
 
拍出來的照片都好逼真!哈哈…
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
不過啲到係需要除鞋玩,
 
所以大家可能要打赤腳或者著襪入場參觀!
 
3D畫館旁仲會有他們自己的Coffee shop,
 
如果玩到餓,仲可以坐底食下嘢!
 
 
開放時間:10:00am - 10:00pm
 
Lunch,我們就返去Terminal 21既food court食,
 
又平又好食既芒果羅米飯,
 
 
睇下我同樂豬兩個食得幾happy.
 
另外叫多三杯棷汁冰兩碗麵都係二百多泰銖!
 
即係四十幾元港幣咋!超抵食!
 
然後返酒店抖下回下氣!
 
打約五點左右我們就搭BTS到Saphan Taksin再搭免費接駁交通船,
 
 
 
 
啲到係好多遊客必去既地方,
 
有摩天輪玩!
 
 
 
 
我其實好怕坐摩天輪架,怕高,
 
相反樂樂就一啲都唔驚!好攪笑!
 
另外仲有好多店舖賣東西,全部都係貨倉式設計!
 
*一號倉賣家品為主,香港人很喜歡的蝴蝶袋這裡也有分店!
 
*二號倉有各款貨品也有小餐廳、銀行及夜市自家的紀念品店,
 
可以買一些泰國特色手信!
 
*三號倉有小店鋪之餘和Calypso theater的人妖歌舞團會在這裡演出.
 
*四號倉有小店鋪外是Joe Louis Theater,
 
木偶戲表演團,以前曾在其他夜市表演過,
 
Theater本身更有餐廳,人客可以選擇在這裡用餐!
 
*五號倉是Asiatique的Fashion專區.
 
*六號倉是類似香港的大笪地食街,
 
有海南雞飯、燕窩店、中式泰式日式餐廳等.
 
*七號倉也是以Fashion時裝為主.
 
*八號倉多個泰國本地設計品牌進駐,
 
也許他們的作品曾在大商場裡面出現過,
 
但完完整整的一間店,只有這裡才有.
 
*九號倉繼續是時尚服裝及本地設計產品.
 
*十號倉是時尚區,有少許像RCA,
 
是一些較為高級的餐廳、酒吧,夜夜狂歡.
 
由於地方太大,冇記錯既話,我都只係行左第七同第一咋!
 
都幾多得意東東買!
 
晚飯我們就去左啲間正中日本料理到食飯,
 
 
 
 
 
 
順便我也要推介啲間日本料理店,
 
記住係(上層),個境好靚,
 
係就係熱啲,因為露天,
 
但啲嘢食真係好ok,仲有侍應姐姐勁好笑容!
 
Asiatique開放時間:5:00pm - midnight
 
 
::::::::Day 3::::::::

第三天,我決定要抖抖啦!
 
因為我已經病左,所以決定休息下,
 
我就去左let's relax spa到做泰式按摩,
 


 
 
 
 
我就揀左120分鐘泰式按摩加草球,
 
都係1100泰銖,頗舒服的,
 
不過可能我已經有啲作病,所以成日覺得好凍,
 
又唔係好受到力,但服務很好,按摩師係好細心的!
 
然後我們就去lunch,
 


 
順便去埋Terminal 21最底嗰層超市買下嘢食同手信!
 
晚上我們就搭BTS去鉄燒肉店食晚飯,
 
 
有和牛食,好好味,又好抵食的!
 




 
 
 
 
 
::::::::Day 4::::::::

最後嗰日就一早起身塔BTS去Siam站,
 
係Siam商場內既小小大世界Kidzania!
 
 
我知道其他國家也有,
 
但在泰國這個規模也算大,
 
小朋友到來進行一些角色扮演兼且知道賺錢艱難都是一件好事!
 
樂豬玩得好開心!
 
做消防員,醫生,獸醫,飛機師,
 


 
 
 
賺左錢仲覺得自己好叻叻!哈哈哈…
 
開放時間:weekdays:10am - 5pm
 
weekend and holiday: 10am - 3pm/4:00pm - 9:00pm
 
 
然後就搭去機場坐飛機返香港啦!
 
啲個旅程真係好開心!
 
而且行程也好啱我仔仔樂豬玩!
 
希望大家喜歡我今次分享啦!
 
還有喔,好多詳細資料係喺泰友營揾到!
 
大家如果要去泰國玩,
 
上去望望,分享得好詳細的!
 
 
 
---------------------------------------------------------------
 
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
 
YouTube
 
Instagram
 
Weibo
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()