Cayin早前去左四日三夜既曼谷玩,
 
 
帶埋仔仔一齊去,又曬又熱,
 
 
雖然都搽足防曬霜,但因為紫外線實在太強,
 
 
皮膚也好容易被曬得又缺水又紅,
 
 
所以明知去到會曬,
 
 
當然去前我都帶定補水既skincare產品去,
 
 
早前Cayin也介紹過的全新BIOTHERM AQUASOURCE套裝,
 
 
今次BIOTHERM將王牌天然溫泉活性養分結合頂尖保濕科技充分,
 
 
注入比以往高10%濃度的Life Plankton™水源再生因子,
 
 
糅合高效鎖水成分Mannose甘露醣,
 
 
令皮膚更補濕水潤!
 
 
所以我通通也帶過去曼谷用,
 
 
可能係香港冇咁曬,皮膚冇什麼異樣,
 
 
但去到曼谷真係先發覺這個補水晚間面膜係超讚!
 
 
所以要再推介俾大家,
 
 
 
 
晚上洗完面爽膚水及搽完溫泉水潤保濕凝膠後用,
 
 
睇情況而定,可以敷厚少少,
 
 
 
 
當皮膚曬得紅紅的,啲個mask絕對做到降溫功效,
 
 
 
面膜含獨特的微碎油技術,
 
 
將滋養性高的油分粒子與皇牌保濕配方水源再生因子
 
 
及來自法國玻里尼西亞島嶼萃取的活膚礦物營養泥完美融合,
 
 
面膜內的活性因子、礦物質和維他命於夜間發揮強大功效,
 
 
可以促進細胞再生,修復受損肌膚及重整細胞健康!
 
 
我使用後,早上起床會看到皮膚好水潤,同埋白淨左,
 
 
加上補水力強,皮膚好快回復返正常狀況!勁讚!
 
 
而每天早晚洗完面爽膚水後,
 
 
我都會用返溫泉水潤保濕凝膠
 
 
 
 
 
 
 
及冰感眼霜,
 
 
 
 
然後才上妝,皮膚夠水份,
 
 
個妝都貼好多,靚好多啦!
 
 
拍照同玩都玩得開心啲丫!
 
 
另外還有少少Tips.
 
 
如果大家好似Cayin咁好"倫盡",
 
 
經常都帶爛嘢,咁我就有個小提議,
 
 
我會選擇把產品裝落cons盒內帶去旅行用,
 
 
咁就唔駛成瓶帶去,又唔怕玻璃瓶會俾自己打爛啦!
 
 
又方便又輕!
 
 
 
 
希望大家喜歡我今次分享啦!
 

 

 

 

---------------------------------------------------------------
 
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
 
YouTube
 
Instagram
 
Weibo
arrow
arrow
    文章標籤
    BIOTHERM AQUASOURCE
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()