潮濕天氣,加上又熱又焗,
 
我相信好多sis也會開冷氣訓,
 
一開冷氣,皮膚又乾,就算用補濕產品,
 
我每天早上起身,我看到tzone位也會有點油油的,
 
由其鼻上既毛孔,特別粗大,
 
前排收到shu uemura寄來的全新POREraser CC泡沫底霜,
 
 
泡沫輕盈,還加入首創持久配方調控膚色,
 
不含人工調製色素,
 
 
相比舊的那枝,這枝CC泡沫底霜還加入左護膚成分,
 
可以控制油光!
 
有四個顏色供客人選擇!
 
1.象牙色 2.粉紅色 3.杏色 4.中杏色
 
 
 
Cayin用的係象牙白,
 
出來效果也白得幾自然,
 
而且我覺得泡沫既CC霜很得意,
 
 
易搽易推,好快就可以完成底妝,
 
 
不過我發現有樣要注意,
 
就係泡沫一枝出來,
 
要盡快搽哂整個面,
 
否則一接觸空氣太耐,就好難推,效果就冇咁好,
 
不過因為要快,
 
啱我呢啲趕返工既女仔用,
 
另外我只需要再加上少許既碎粉定妝,
 
出來個效果,底妝好薄,
 
薄既底妝先令人舒服又自然!
 
 
使用後,毛孔有細到,
 
整個膚色都均勻左,我亦嘗試出外一整天,
 
控油效果也不錯的!
 
 
產品有4大特點:
 
調控膚色,毛孔隱形,均勻持久,超輕盈泡沫質感.
 
佢全部都做到哂!
 
產品仲有SPF35PA+++,
 
出外玩一整天都不怕曬到啦!
 
希望大家喜歡我今次分享!
 
產品由植村秀贊助.
 
shu uemura instagram:
 
shu uemura Facebook Fan Page連結:
 
shu uemura網頁連結:
---------------------------------------------------------------
 
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
 
YouTube
 
Instagram
 
Weibo
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()