早前Cayin收到兩樣韓國大熱Y.E.T.(Yes! Enjoy time)既產品,
 
 
其實我之前都用過Y.E.T.既唇彩,已經覺得好好,
 
色又夠出,又易handle.
 
加上望下個包裝,又sharp,大大公仔頭,見到都覺得好可愛喔!
 
我都已經俾個包裝吸引了!哈哈…
 
 
再上網看看,也看到Y.E.T.係韓國係好紅的!
 
好多女孩子也好喜歡!
 
今次Cayin就收到兩樣產品,
 
美美白霜 & 零毛孔保濕BB霜
 
 
等我也示範一下妝容效果:
 
先搽個"完美美白霜打底",
 
 
我發現個份量要好少就足夠,否則出來效果就太白,
 
 
少少咁印上面,出來效果先會自然,
 
膚色均勻得來又白淨左好多!
 
 
一枝售價只係$129,真係好抵買!
 
我知道佢仲係韓國第一熱賣產品呢!
 
第二樣就係"零毛孔保濕BB霜",
 
 
啲個bb cream質地好水,
 
 
又易推開,保濕得來也幾持久,
 
同埋最重要個效果出來夠薄,
 
遮瑕度也不錯的!
 
 
 
搽既時候會聞到淡淡清香味,令我感覺很清新!
 
售價:$88
 
其實講價錢係好抵買,
 
好適合學生們!
 
看看我出來既妝容!很精神!
 
 
 
 
要做韓妝也很容易丫!
 
希望大家喜歡我今次分享!
 
 
Facebook:
---------------------------------------------------------------
 
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
 
YouTube
 
Instagram
 
Weibo
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()