早前Cayin好高興收到三樣ASTALIFT既產品,
 
 
其實我未收到產品前,已聽閒Astalift既產品不錯,
 
特別適合這個潮濕既天氣,
 
係人都感受到,天氣濕,笠笠既感覺好討厭,
 
然後皮膚就會跟住一齊笠,油又多,毛孔又大,
 
粉刺又會走埋黎!真係幾憫!
 
所以我收到產品後,當晚也即開個洗面gel來嘗試下先,haha...
 
Astalift的全部產品內都有蝦紅素成份,
 
難怪包裝也是紅色的,好Sharp.
 
蝦紅素既功效是CoQ10的1000倍,
 
(CoQ10是維持青春的一項重要成份,給體內細胞製造能量, 具出色的抗氧化作用),
 
能保護骨膠原免受外來的侵害,維持肌膚的彈性及緊緻!
 
Astalift Cleansing gel可以卸輕妝,
 
 
同樣含蝦紅素,還有茄紅素、水溶性骨膠原,能卸除好簡單妝容.
 
只需要取約五毫子分量,
 
 
用乾手乾面的方法在面上按摩,
 
 
 
 
啫喱質感改變時,代表已完成清潔,
 
最後用清水洗掉!
 
Astalift Moisture foam
 
 
係使用完Cleansing gel卸妝後用,
 
取約一毫子分量,用雙手或起泡球把洗面膏起至豐盈泡沫,
 
 
幼細泡沫有助清潔細小部位!
 
 
 
質地也十分清爽,洗完個面都感到好乾淨!
 
 
最後啲枝LUNAMER更生閃亮精華Brightener,
 
 
係我好推介!
 
佢係一枝親和去角質精華,
 
 
讓肌膚回覆28天更生周期膚!
 
每天花5-10秒,洗完面後使用,
 
徹底清除肌膚上的老化角質和污垢,
 
其有效滋養成分能深入滲透至角質層內部,令皮膚更有光澤,
 
質地好爽,用後會摸到個面好滑,
 
好啱現在呢啲痴笠笠既天氣,
 
解決油脂多,毛孔粗大既問題,
 
用佢做個温和去角質,皮膚就會好好多!
 
用法好簡單:
 
取出1-2揼Brightener於特製兩用化妝棉的網紋面上,
 
 
均勻地塗抹面部和頸部,
 
在特別多死皮的位置,
 
如額頭,鼻翼,下巴等位置多抹幾次!
 
 
佢個化妝棉一盒有30片,
 
 
看到棉花的網紋,抹既同時就可以做個清潔,
 
增加接觸皮膚表面,令老化角質和污垢輕易抹走,
 
看到我抹完,棉花上都黑黑的,
 
 
我嘗試過就咁揼出來搽上面,
 
效果就冇咁好,所以我還是加棉花一起使用!
 
希望大家喜歡我今次既分享啦!
 
website:
---------------------------------------------------------------
 
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
 
YouTube
 
Instagram
 
Weibo
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()