前排收到啲瓶The Body Shop既Drops of Youth™ Bouncy Sleeping Mask
 
植物幹細胞活肌睡眠面膜
 
 
我就嗰晚即時開黎用,
 
我好喜歡這個面膜的味道,令我感覺好舒服,
 
 
含雪絨花幹細胞及透明質酸,
 
 
除了補充水份,使皮膚更有彈性,
 
仲可以激活肌膚細胞再生,
 
一覺醒來後,早上起床就可以看到皮膚倍感水嫩飽滿.
 
使用方法用於晚上所有護膚程序之後用,
 
 
於肌膚表面形成保護層,令修護成分更有效地滲入肌膚底層,
 
於睡眠時達至理想的修復、去皺、減退色斑功效,
 
不過我有個小習慣,就係只喜歡冬天及皮膚好乾時敷sleeping mask.
 
如果皮膚只是有點缺水,平日我也只會將會sleeping mask厚厚敷上面30分鐘,
 
做個保濕面膜,感覺同樣好正,
 
 
啲隻植物幹細胞活肌睡眠面膜質地也較"傑身",
 
 
所以厚厚咁搽上面後等30分鐘後再加以按摩一下,才去清洗,
 
 
會發現個面會好水潤,之後化妝亦會貼好多!
 
 
---------------------------------------------------------------
 
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
 
YouTube
 
Instagram
 
Weibo
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()