話說最近Cayin收到OSIM uHip美臀娃娃腰臀按摩器.
 
 
好開心,因為有睇開我blog既sis也知道,
 
我個臀位係生完bb後,大左好多,
 
做下運動,又食下減肥藥,著下壓力襪,做下treatment,
 
其實已經減左少少,現在看上去,
 
個比例都冇咁大,而且也較緊緻左,提升左啲,
 
所以一聽到自己今次有這個試用,
 
也很高興,Cayin既工作經常都需要企,
 
而放假就多數宅家湊仔仔,寫文,
 
晚上到仔仔訓左,我就會煲劇打機,
 
坐的時間也是很長時間,
 
一係就工作關係企好耐,一係就坐好耐,
 
所以我有時都feel到個臂位兩旁同腰位會有點攰,
 
酸酸痛就成日都有既煩惱,
 
但啲排確實冇乜時間去按摩,
 
所以我即時嘗試下啲部新收到既腰臀按摩器!
 
先講
 
啲部OSIM uHip美臀娃娃腰臀按摩器係全球首創臀部按摩器,
 
 
 
設計模仿大行其道的貼身牛仔褲,
 
 
以流線形的貼身設計,
 
配以獨特牛仔布料作物料,充滿潮流型格.
 
有六種按摩程式,
 
深層指壓按摩,
 
透過穴位按摩美化臀型,
 
脈衝式既持久按摩,
 
幫助循環,排走毒素,緊緻線條,紓緩腰臀壓力,
 
紓解久坐久站疲勞,
 
打造完美翹臀曲線,
 
只要按壓正確既穴位,就能改善下半身水腫,紓緩酸痛既問題.
 
 
 
3個專為臀部設計的自動按摩程式
 
分別係塑造 ,美體及舒緩,
 
 
亦有多款指壓球選擇,
 
美臀娃娃設有3組不同長度指壓球可供選擇,
 
 
適合不同尺寸及形狀的臀部使用,
 
 
您可依據個人力度喜好及穴位位置安裝所須的指壓球.
 
另外更附有一個牛仔小布袋擺放剩餘的指壓球.
 
有遙控器設定個人化按摩選擇,
 
脈衝式及持久式手法,亦有高低力度選擇.
 
每次自動定時為15分鐘.
 
 
除了臀部按摩,美臀娃娃更適合按壓不同部位,
 
例如大腿,放鬆大腿肌肉.
 
 
腰部,紓緩腰部酸痛.
 
腹部,改善並促進消化.
 
Wow...講到咁勁!我一於即嘗試下,
 
由於我成日長時間企企坐坐,
 
所以啲部機確實真係幾舒緩我攰既感覺,
 
至少令我冇咁多酸酸痛痛既慘況,
 
但如果話穴位,我覺得就因為每人的體型臂型都不一樣,
 
所以較難全面按摩到準確既穴位.
 
但就可以刺激下肌肉,改善血液循環,疏通一下臀部經絡.
 
此外勝在夠細部,放係椅上,梳化上,
 
 
相當其他按摩器,更加輕巧,
 
香港地方細,居住環境也細,
 
有時又懶出去俾人按摩,啲部真係我啲輪既舒緩好幫手!Like it!
 
可以方便我!一坐係到就開機按摩,
 
 
令我現在收工都可以有個放鬆享受時間!
 
至於塑造美體,我還要繼續努力嘗試,
 
希望它可以幫到我!不過我知道如果多用它按摩,
 
也可以強化我臂位肌肉!
 
其實我知道巿面上都未有專針對大腿外側按壓的按摩器推出,
 
所以我覺得如果工作需頻繁走動的朋友,好似我咁,
 
成日行行企企,有一部也是不錯選擇!
 
希望大家喜歡我今次既分享!
 
我仔仲開心過我. 哈哈...
 
 
---------------------------------------------------------------
 
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
 
YouTube
 
Instagram
 
Weibo
 
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()