前排我就收到啲枝L'Oreal美塗霜
 
 
就咁睇,我真係諗住同一般普通面霜冇乜分別,
 
 
 
但後來用左,真係令我覺得超神奇,
 
明明面霜既質地,又冇乜色,
 
 
但搽完上面啲毛孔好似無哂,啲瑕疵淡哂,
 
竟然有柔膚既效果,
 
 
加上保濕度又好好!令我不得不讚!
 
說真的,包括我!我知道現在好多女仔都好鐘意自拍,
 
有時也會開住美肌功能,
 
或者用一些電話app修修圖,令皮膚望落去更加靚同細緻!
 
現在我可以慳返啲個步驟,
 
因為這瓶美塗霜真係做到遮蓋毛孔功能,
 
如果色斑不是太深,就像Cayin面上的曬斑,
 
都可以稍微cover得到!
 
就真係像用美肌APP修圖過,
 
好似調整到美肌2-3度(10度為最高)的效果.
 
 
質地是乳白色,搽上面推開後,
 
就會好快見到皮膚滑滑的,變得更細緻,
 
瑕疵好像被填平了!
 
 
如果平日不喜歡makeup既sis,但又覺得自己面黃黃,有點瑕疵,
 
 
啲瓶就係好好既選擇,
 
早上洗完面爽膚水後,直接當面霜/妝前底霜,
 
我啲排也是就咁塗美塗霜,
 
然後化少許眼妝就咁去上班,
 
看上去也非常精神呢!簡直係我最近大愛!
 
 
L'Oréal Paris首瓶將OPTI-BLUR光感柔膚科技,
 
注入蘊含強效PRO-RETINOL A維他命原A,得到抗氧化功效,
 
擁有光線折射作用的Light Reflecting Silicon Elastomers光感矽彈性體,
 
並將Silica二氧化矽及Skin Smoothing Polymers柔膚聚合物結合並融入絲滑質感的乳霜中,
 
就可以即時修飾細紋、皺紋和毛孔,令肌膚柔滑細緻.
 
深入傳媒,用家一致追捧,
 
我聽聞產品銷量亦很高喔!
 
係萬寧、屈臣氏、莎莎、主要超市及藥房有售!
---------------------------------------------------------------
 
***加入Cayin的Facebook專頁~


YouTube
 
Instagram
 
Weibo
arrow
arrow
    文章標籤
    美塗霜 L'Oreal
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()