相信好多女孩子都想擁有無瑕剔透的白滑肌,
 
所以就今日就分享Lancome全新Blanc Expert全方位瞬白亮肌系列,
 
前排Cayin收到Lancome既四件產品,
 
 
先係瞬白亮肌精華補濕水,
 
 
其實我從未試過Lancome既skincare產品,
 
今次啲個精華補濕水質地係透明水狀,
 
 
搽上面也幾滋潤的,吸收度也頗快.
 
 
我成日都講如果皮膚夠水份,妝容就會貼好多,
 
含薄荷、玫瑰及龍膽根萃取物,
 
可以抑壓肌膚中的發炎訊號分子,
 
亦可減輕黑色素形成,
 
專利高效滲透補濕因子Aquatoryl,能源源不絕的導入水份.
 
第二樣就係全方位防禦抗曬清爽乳霜SPF50/PA++++
 
 
含有活性分子Coolact 10,它是一種先進冷卻技術產品,
 
以冷卻及安撫肌膚功效見稱,
 
能為肌膚帶來如薄荷醇的清新冰感,
 
接觸皮膚後能逐漸降溫.
 
配方中的玫瑰花瓣精華更能安撫肌膚對熱力的反應,
 
平伏敏感肌膚的泛紅情況.
 
雖然質地係乳霜,但用後也清爽,又易推開,
 
 
而且還有收飾毛孔及調色的功效,
 
看我用後,皮膚望上去也白皙左,同更有光澤感,
 
 
於妝前使用,底妝依然長效貼服,均勻自然.
 
啲隻防曬可輕微收飾瑕疵,加上保濕度也足夠,
 
所以我有時搽完後,
 
就咁上眼妝唇膏胭脂,做個簡單精神妝容.
 
第三件及第四件產品就係瞬白亮肌氣墊粉底.
 
 
一盒係refill,另一盒就係case.
 
 
我發現每次拿的份量也頗多的,
 
 
所以提醒大家要輕輕按下去,
 
取適量的,再慢慢印上面,
 
只需以輕拍,塗抹,按壓,三種不同方法塗上面就ok.
 
給大家看看遮蓋度,可遮蓋我70%既黑眼圈,
 
 
使用後,感覺也很清爽,質地柔滑,
 
不會有油笠笠既感覺,
 
而且內附鏡子,方便攜帶出街!
 
 
有5款色調選擇!Cayin用的係Bo-01.
 
 
 
希望大家喜歡我今次既分享啦!
 
以上所有的產品會在2015年2月27日於Lancome專門店及專櫃發售.
---------------------------------------------------------------
 
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()