現在好多人也開始注意更多有機既東西,
 
例如有機食物,有機護膚品及日常用品…等
 
有機既護膚品已經成為近年好多人既關注,
 
Anumi就係其中之一,
 
Anumi係用 100%純天然有機成分和精油,
 
全線產品均於澳洲製造,
 
並獲得全球其中一間最嚴格的有機認證機構Organic Food Chain認證,
 
證明產品完全符合嚴格的國際有機認證標準,
 
有機成分和品質都有所保證.
 
要達到OFC的標準,產品中至少70% 的成分必須由已獲認證的有機物供應商供應,
 
餘下的30%必須是純天然物質,且符合有機物標準,確保沒有任何有害化學成份,
 
令客人使用也相當安心.
 
今次Cayin嘗試既就係啲枝有機活肌維C鎖水精華,
 
C-Boosting Serum,
 
 
蘊含豐富維他命C (VC-IP)、印度沒藥及100%純天然大馬士革玫瑰精油,
 
當中的高濃度日本醋化天然維他命C (VC-IP) 逗留於皮膚的時間比一般維他命C多5倍,
 
長達10小時,以發揮其抗氧化功效,
 
及能長效促進骨膠原增生,
 
 
而印度沒藥被冠以「天然肉毒桿菌」的稱號,
 
能促進皮下脂質合成,改善皮膚鬆弛的情況,
 
 
而天然的大馬士玫瑰油是由新鮮大馬士玫瑰花瓣萃取,
 
蘊含多種豐富維生素,
 
5000公斤方可提煉出1公斤精油,
 
是十分珍貴.
 
 
我就每天早晚洗面爽膚後使用,用左一星期,
 
每次用後都感到好水潤,
 
由於吸收得也頗快,所以我會用兩泵份量搽勻整個面同頸既位置,
 
 
至於味道,係一陣好濃既草藥味咁,
 
所以最開始我都有點不習慣,
 
不過啲枝精華就可以舒緩返我好攰既肌膚.
 
 
有時收工,個皮膚就係望真係頗攰,
 
我會用佢來按摩一下個面,
 
保濕度就一般,主要係均勻膚色.
 
我既膚質也有所改善,看來較之前白淨!
 
 
喜歡大家喜歡我今次分享!
 
Facebook:https://www.facebook.com/anumiskincareHK
 
---------------------------------------------------------------
 
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()