話說Cayin上星期去左theztyle.com舉辦既sasatinnie面膜專家全系列體驗日,
 
 
當日有靚女司儀heidi同埋有職員詳細講解每款面膜特性,
 
 
獲益良多!真係幾開心!我很留心聽書!
 
 
還有好多甜品食!哈哈…
 
 
我們blogger還即場嘗試面膜,睇效果,也真不錯丫!
 
至少睇到白淨左!跟住上妝也好貼!
 
回到家我任務就係要嘗試啲三隻面膜!
 
 
黑珍珠魚子滋養黑面膜,
 
 
含有黑竹炭成份, 所以顏色也是黑色的,
 
 
功效能吸收多餘油脂, 污垢, 深層清潔毛孔, 去除老化角質, 改善肌膚暗啞問題.
 
我覺得用後個膚色係有所改善,冇咁面黃,
 
由其辛勞工作過後回家用,效果最明顯.
 
黑珍珠魚子滋養黑眼膜
 
 
眼膜係最特別的,個剪裁好得意,
 
仲可以敷埋少少面頰位,
 
獨特蝴蝶形狀剪裁能完全覆蓋並緊貼眼底蘋果肌、眼尾以至太陽穴位的肌膚,
 
用後係的確可以淡化眼部既細紋,也有些緊緻的效果.
 
這個眼膜仲獲得COSMOPOLITAN Best of the Best Beauty Awards 2014眼膜組的季軍,
 
果然係信心之選.
 
蘆薈滋潤面膜
 
 
適合敏感性皮膚,保濕度也很好!
 
三隻我評分也是好高的,
 
因紙質很薄!用時很舒服.
 
 
加上又會使皮膚快快吸收.
 
現在我隔日晚上就會用一次.
 
是次產品由theZtyle提供.
---------------------------------------------------------------
 
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()