Cayin早前就收一瓶好香既椰子油.
 
 
其實我早就聽聞椰子油內含有豐富既脂肪酸,
 
 
椰子油是一種提取自成熟椰果肉中的食用油,有好多用途!
 
除了潤膚,護髮,它還可以用於高溫烹調,超多功用!
 
啲排天氣凍,皮膚也較乾燥,
 
我仔仔面部肌膚少不免也變得乾燥,
 
我就是用Bonavida的椰子油幫他作潤膚,
 
佢都話這瓶椰子油好香!哈哈!
 
 
自己搽,好好笑!
 
 
由於Bonavida椰子油係100%有機產品,
 
 
孕婦和小朋友也可以安心使用!
 
我亦作護髮用途,效果也不俗喔,
 
係洗髮前,先取適量既椰子油,
 
 
均勻搽係髮尾位置,
 
 
我會等十分鐘左右,再洗淨頭髮,
 
咁就會減少髮尾開叉既情況,
 
好香呢!
 
大家睇下效果!幾好!
 
 
Bonavida有機冷榨椰子油含有豐富的中鏈脂肪酸,
 
中鏈脂肪酸使人體容易消化,不會變成頑固脂肪,
 
更能有效加速新陳代謝,
 
Bonavida有機冷榨椰子油裡的中鐽脂肪酸有78%來自月桂酸,
 
這種月桂酸只存在於母乳和少數食物裡.
 
月桂酸有天然抗菌抗病毒抗癬的作用,
 
可以有效提高身體免疫能力,有高度抗氧化功效.
 
說真的,市面上大多的潤膚品都含有大量石油,
 
但椰子油是最天然的潤膚品,對濕疹尤其有效,
 
不過由於質地也是較油,個人認為適合面部乾性皮膚使用,
 
或者可跟Cayin一樣,
 
選擇用作護髮油,身體潤膚霜使用,也是不錯之選!
 
售價: $120/ 250ml
 
真係一瓶也有排用!放一瓶係家看門囗確實不錯!
 
希望大家喜歡我今次的分享.
 
產品及有關資料由該品牌提供.
---------------------------------------------------------------
 
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
arrow
arrow
    文章標籤
    椰子油 Bonavida 有機
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()