話說先講講我最近既面部問題,
 
就係我成日勁夜訓,攰到傻,
 
個面下巴兩邊就見到水腫腫,
 
攪到面圓圓
 
虎紋又愈來愈深,對眼又下垂,
 
仲攰到勁大細眼!
 
早輪我就收到啲set Ladamer既輪廓提升護理treatment,
 
 
 
係一位朋友送我的,
 
佢叫我嘗試一下,會使我皮膚問題有所改善,
 
啲盒Ladamer輪廓提升護理treatment就係專針對疲憊下垂,
 
毛孔粗大,嘴角及額頭鬆弛既皮膚.
 
好得意!啲盒套裝包括四枝激活提升素及四枝彈性膠原蛋白精華素,
 
 
我見到咁多靚女名人都讚,已經令我幾心心眼,
 
 
 
收到當晚立刻用,效果很不錯,
 
補水效果雖不是最強,但收緊效果係相當明顯的,
 
而且皮膚會有返彈性,好似做左個更新咁,脹返哂,更有光澤,
 
虎紋都淡左. 有返V字面.
 
 
使用方法也好簡單,
 
潔面及使用爽膚水後,打開Ladamer激活提升素注射器瓶蓋,
 
擠出所有份量,均勻塗於臉和頸部,
 
 
 
可以厚敷啲,由其想改善既位置,
 
除眼部周圍之外,再等30分鐘,
 
開頭會有少許吉吉地,正常的,
 
 
由其較缺水的地方,例如鼻邊,
 
之後成個面慢慢會有"慢慢緊"既感覺,
 
個面既皮膚會愈來愈收緊,
 
 
連說話都難,因為啲皮膚繃緊哂,
 
一講就變左爆烈咀,笑死我!
 
 
Ladamer激活提升素含腺苷,透明質酸,膠原蛋白,積雪草葉提取物,Acell-300,東方草藥粉
 
一路敷,我都睇到面膜中有啲一粒粒東方草藥粉係入面,
 
敷30分鐘後,用水清洗再用海綿或濕毛巾清潔,
 
最後搽返Ladamer濃縮膠原蛋白精華素為肌膚舒緩及提供營養,
 
個精華質地好水,好快就滲哂入皮膚,
 
 
可以舒緩返剛剛面膜既刺激!很好!
 
 
Ladamer彈性膠原蛋白精華素 :含水解膠原蛋白,透明質酸,馬齒莧提取物及Acell-300
 
就算平時我潔面爽膚水後,都會就咁塗上面,再搽返面霜,
 
補濕度會大大提升,皮膚先會滑一滑!
 
 
Online store for reference : www.trillium-hk.com
---------------------------------------------------------------
 
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
Cayin
arrow
arrow
    文章標籤
    輪廓提升 Ladamer
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()