話說聖誕又就快到!
 
出街看到各大商場也佈置得很漂亮,
 
當然我都係時候整理一下自己扮下靚!
 
我早前就收到Liese的造型噴霧及染髮劑!
 
 
啱哂!我把頭髮真係好耐都冇攪過!
 
頭頂既黑色頭髮都生哂出來!
 
而個髮尾就啡色!都不同色!哈哈!
 
剛好我又收到Liese染髮劑.
 
 
曲奇啡!自然又靚!我都染過好幾次這個顏色!
 
 
都係一樣!染前要先看清楚說明書,
 
然後就可以帶手套,將染髮劑混合好就開始染!好簡單方便!
 
記僅!如果怕弄到衣服就可以自製一個膠袋,
 
可以將垃圾膠袋剪開!包住肩膀位就OK.
 
我好鐘意泡泡染髮!因為方便又易上色!
 
放二十分鐘,中途等待的時候可以做自己嘢!玩玩電腦手機!
 
 
好快過,洗頭用返隨盒附送的護髮素就ok.
 
看看照片也真大對比!
 
 
整好個髮色就到造型!
 
啲枝定型噴霧很好用,
 
 
只需要把定型噴霧噴在瀏海部份,
 
以距離頭髮20厘米以上, 均勻噴於想定型既瀏海位置,
 
效果就好看好多!
 
 
另外我又示範一個簡單造型!
 
我成日紮這個的,
 
因為我頭髮也會有點碎碎的,
 
所以造型時也需要使用定型噴霧才會更好更持久,
 
可以先噴頭髮內層,
 
咁出來效果就會貼服好多,
 
唔會有咁多碎碎髮走出來!
 
 
加多隻蝴蝶結把髮尾收起也很漂亮!
 
 
定型噴霧有淡淡微甜的水果香味,
 
其實仲可以紮丸子頭,令造型更持久!
 
減少凌亂感!出街幾大風跳跳紮紮都唔怕啦!哈哈…
 
希望大家喜歡我今次的分享!
---------------------------------------------------------------

***加入Cayin的Facebook專頁~
 
Cayin
 
arrow
arrow
    文章標籤
    Liese 造型噴霧
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()