早前Cayin很開心收到一系列既Clinelle WHITENup產品!
 
 
係一位朋友送我的!很好!
 
經常都聽到女孩子講一白遮三醜,
 
所以我早早已經當左美白係我終身要做的,
 
我生左仔仔後,膚質雖明顯好左,
 
可能也是荷爾蒙所影響,
 
但面上既色斑也相對地增加左,
 
加上我工作的環境係長期有射燈,
 
使色斑問題日益嚴重,
 
近睇一點點啡色,真係望到都唔開心!
 
所以收啲啲一系列美白產品真係好高興!
 
我當日晚上就即拆來用!
 
慢慢,約四天左右,我就看到有點效果,
 
膚色無咁暗啞,無咁面黃黃,
 
果然每天美白護膚功夫係沒有白費的,
 
好!先講講我每日使用既產品!
 
 
每日起身後第一步除左刷牙外,就係洗面,
 
我成日講!洗面係護膚第一步,
 
洗乾淨個面,跟住做乜都事半功倍,
 
Clinelle WHITENup美白產品系列都是含日本紫米,大溪地珍珠,雛菊成份及維他命C.
 
Clinelle亮白保濕潔膚凝露,
 
 
我使用時覺得好温和,
 
Gel狀質地,有温和乳酸,
 
 
加水起泡,輕輕打圈清潔面部肌膚,
 
 
使用後,我feel到皮膚不會繃緊,
 
清爽得來,又好乾淨!
 
而且用後,都望到皮膚係即時白皙左,有調節膚色既功效,
 
很好!適合任何皮膚!
 
洗完面,就用返亮白保濕爽膚液,
 
 
係噴霧包裝!很方便,
 
 
使用後!我皮膚有點潤,所以若果皮膚不太缺水的日子,
 
 
洗完面就咁加爽膚水,皮膚水份度也很ok.
 
然後最重點既兩隻精華,
 
分別係美白緊緻精華及淡斑怯印美白精華,
 
先講啲枝美白緊緻精華
 
 
 
大枝啲!淡黃色gel狀質地,
 
 
全面搽,頸的位置也需使用,
 
用後都好清爽,含洋甘菊成份,
 
可以預防黑色素形成,提升淨白度,
 
但收緊效果就無乜,係睇到膚色均勻左!
 
至於淡斑怯印美白精華,就細枝啲,
 
 
濃縮啲,Cream狀質地,
 
 
我就會重點搽係色斑位置,
 
 
專針對再深的黑色素,減少色素積聚,
 
如果有暗瘡印,同樣可以重點使用,
 
效果也相當好,連續早晚使用,
 
也看到斑斑淡左!
 
每晚晚上,跟住以上程序,
 
最後就塗返亮白修護晚霜就ok.
 
 
這個晚霜仲含有乳木果油及甘油,
 
可以修護細胞及更新,同時滋潤皮膚,
 
減慢黑色素產生!我感覺冬天使用效果更佳!
 
這個cream狀質地,因也會較滋潤.
 
 
份量不用太多就足夠塗全面.
 
 
若果早上外出,我就習慣用這個clinelle亮白防曬日霜做個底霜,
 
 
然後再make up. 這個防曬有SPF20
 
質地係白色cream狀.
 
 
特別適合這個秋冬天氣使用,
 
做底霜,還有少許調色作用,
 
皮膚有點變白皙一點,不錯喔!
 
 
含有野生大豆及洋蘆薈,
 
可以刺激彈力蛋白及骨膠原產生,
 
若果有小傷口,仲可以幫助癒合,防止炎症發生!
 
最後推介的就是這個落妝水,
 
 
朋友對它讚不絕囗,很受歡迎!
 
我每天晚上也是用它去卸我面部妝容!用麗的棉花抹乾淨!
 
 
如果濃妝時!可以抹兩次!很乾淨!
 
很温和!又方便!
 
 
現在Cayin已使用clinelle美白系列產品三星期,明顯已看到效果!
 
膚色白皙左好多,再細心看色斑的位置!
 
淡左六成有多!好西利!勁開心!
 
 
連我爸和老公也看到效果!佢都話我既斑淡左!
 
Clinelle既原產地係美國,所有產品也是經過皮膚科醫生測試,
 
採用100%天然植物萃取,不含六大刺激化學物成份.
 
令我很放心使用,
 
希望大家喜歡我今次的美白分享!
 
Link : http://hk.clinelle.com/webstore/hk/
 
Facebook : https://www.facebook.com/clinellefans
---------------------------------------------------------------

***加入Cayin的Facebook專頁~
 
Cayin
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()