琴日有幸出席Fitboxx的event.
 
我也是第一次接觸這公司,
 

 
後來才知這公司有很多美容,健身產品.
 
 
代理很多品牌,例如:Bijouna,Silk'n...等!
 
 
網站上的產品描述和用法都很仔細.
 
 
所以也介紹一個生活美容一站式購物平台給大家.
 
Fitboxx元氣館網站: http://www.fitboxx.com/
 
 
也先講講今日event,
 
有好多產品可以俾我們親身體驗,
 
 
 
 
又有同事們細心的講解每樣產品,
 
 
又有美髮造型,又有美甲造型玩,
 
 
仲有Chocolat-ier朱古力食!
 
 
我最喜歡就係(音波震動梳)
 
後來我發生大會送給blogger的禮物內有這把梳,好開心丫.
 
 
同事也講解給我聽,
 
這日本 PEC KOIZUMI 磁氣音波梳,
 
可以把鬆散頭髮震得順直輕柔易梳理.
 
產品特點
聲波振動:
通過每分鐘 6000 次以上的聲波振動,把鬆散頭髮變得順直輕柔易梳理.
 
強力磁場
強度有效去除靜電,既可以防止髮質受傷害,也能夠抑制頭髮蓬亂.
 
金屬梳齒
梳齒的材料是結實、彈性良好的金屬梳齒.
梳齒尖端球形設計,能夠對頭皮舒服的刺激,使頭皮更健康
 
曲髮及直髮都可以使用!
 
我回到家即時嘗試一下,
 
果然真係不錯,
 
我平時洗完頭,吹乾後雖然很直,
 
但卻會有很多毛燥頭髮飛出來,
 
我用普通的疏和磁氣音波梳相比,
 
確實用磁氣音波梳會令頭髮貼服得多,
 
加上還能按摩頭皮,真係一舉兩得.
 
我上網看看,Fitboxx所有貨品都是免費送貨的,
 
只要付好錢,產品就會安全速遞到我家,十分方便!.
 
希望大家喜歡我今次分享!
-------------------------------------------------

***加入Cayin的Facebook專頁~
 
Cayin

 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()