早前Cayin收到兩盒Barrier Repair的面膜!
 
分別係:
 
三重補濕彈力面膜(極潤) 5片裝
彈力嫩肌面膜 10片裝
 
 
早早就聽過很多愛用者,很多人也對Barrier Repair(極潤)面膜讚不絕口,
 
產品係Made in Japan. Barrier Repair仲係Mandom其下的品牌.
 
所以今次收到試用也好開心,
 
充滿期待的心去敷!哈哈!
 
琴日工作一整天的我,身體皮膚也很累,
 
十點鐘才剛回到家,
 
沖涼照鏡時也看到自己樣子很累,
 
膚色又暗啞,又缺水,
 
無辦法,我公司內太多射燈,
 
照得多,使皮膚也容易缺水,
 
所以昨晚夜一夜也要急救一下皮膚,
 
就揀左三重補濕彈力面膜(極潤)
 
 
 
多層棉質結構,所以好貼面,
 
感覺好舒服,無香料,無添加色素,無防腐劑,
 
敷上面已經感覺很温和,
 
 
三重鎖水補濕功效:
 
高滲透性骨膠原:比一般骨膠原更易被吸收,深入皮膚底層,提升肌膚鎖水度,淡化細紋,回復緊緻彈性.
 
高滲透性納米透明質酸:分子大小是一般透明質酸的 1/100,更有效直達肌膚角質底層,令美容液從深層開始補濕,大大改善皮膚缺水問題.
 
模仿嬰兒皮膚特有的保水成分,提升肌膚鎖水力,持久保濕.
 
面膜盛載27ml精華,滿多的,所以我會選擇將精華敷埋頸.
 
精華質地也不易滴流.
 
 
約敷5-10分鐘就可以.
 
如果好似我咁,缺水肌膚就可以敷耐少少,15-20分鐘.
 
敷完皮膚好似脹返哂,脹卜卜,好好用!
 
 
我會再回購!
 
很愛,好補水,不會笠,又舒服温和.
 
看一看皮膚測試機的前後測試對比就知道.
 
 
好!到另一隻彈力嫩肌面膜.
 
 
 
蘊含骨膠原,水凝啫喱滲入肌膚角質層,鎖留水分,持久滋潤保濕.
 
水凝啫喱有效提升美容液的保濕功效,肌膚彷如嬰兒般觸感細膩.
 
低敏配方,性質温和,亦無加色素,礦物油,
 
骨膠原成分有效提升肌膚彈性.
 
 
Cayin用左一次後,不知為何皮膚變得紅紅的,
 
但不是太嚴重,半小時後就無事.
 
而我妹使用後,就沒有這個反應.
 
所以若敏感肌的sis,可以先係頸的位置嘗試一下,
 
看看有沒有敏感症狀才使用,
 
面膜同樣都是多層棉質結構,但面膜就盛載住23ml精華,
 
一樣如果精華有多,可以選擇將精華敷埋頸,敷5-10分鐘,缺水皮膚15-20分鐘,
 
看看皮膚測試機的結果,
 
補水度也不錯,但相比就是極潤面膜的補水度較強,
 
 
所以要看自己的皮膚而定,
 
一星期可以使用1-2次.
 
希望大家喜歡我今次分享!
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
Cayin
 
arrow
arrow
    文章標籤
    BB肌 Barrier Repair 面膜
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()