早前Cayin收到啲枝I.S.Natura 富里酸Fulvic Acid排毒囗服液
 
 
 
先講講咩係富里酸先!
 
富里酸(Fulvic Acid)是一種稀有的天然物質,
 
通常帶有70種或更多的礦物質和微量元素,
 
成為複合物的一部分.
 
通過特有的精華提煉技術,採集多打70種微礦物質.
 
由內而外的提高身體機能.
 
實驗發現能穩定體內的放射性元素並降低輻射強度.
 
提升營養吸收效果,增加飲食量,營養更容易被身體吸收.
 
能使肌膚及身體重現年輕光彩.
 
增強細胞再生能力、刺激免疫系統、加強新陳代謝.
 
提高睡眠質量, 增強髮質,增加指甲硬度.
 
適合嬰幼童,老人,復康病患者.
 
美國製造,
 
據了解,品牌所提取的植物均來自純天然環境生長下的美國亞麗桑娜州和墨哥沙漠.
 
100%有機原材料驗證和生產.
 
富里酸係人類的最好天然電解質.
 
我每天也會添加2滴管(約15滴左右)Avantari富里酸精華液到200毫升(一杯水)液態飲品中,
 
 
我習慣左會溝落清水中飲用,
 
多喝水也是對我們的身體好的,
 
味道其實溝係200ml清水中,已經變得跟清水一樣味,所以一點也不難喝,每天飲用兩次.
 
 
我就習慣早餐一杯,晚上睡前飲一杯.
 
最頭三天,我都沒有什麼大感覺,第四天左右,
 
睌上感覺就較容易累,就早左去睡覺,
 
一訓就訓到天光,都不錯.
 
同埋keep住食一星期多,發現我腸胃也有改善,
 
因為富里酸可以排除我們身體內的毒素,就會提升消化及吸收力.
 
容易會有胃囗,平時我有時一日只會吃一餐,
 
飲用後,好似開胃左,食多左嘢.
 
而精神方面,都係因為睡眠質素好左,所以精神都不錯.
 
冇咁容易疲倦.
 
皮膚都是KEEP住不俗.
 
而我亦嘗試過塗係蚊叮的位置,會較快消腫及止痕.
 
 
我知道還可以塗於割傷,刺激性紅腫皮膚上.
 
減少炎症及感染.
 
不過要提提大家,正懷孕或服用其他藥物治療的人,
 
若想服用,就要向醫生查詢.
 
產品及有關資料由I.S.Natura提供.
 
希望大家喜歡我今次的分享!
---------------------------------------------------------------

***加入Cayin的Facebook專頁~
 
Cayin
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()