好多時睫毛液也是得一種(一個刷頭)
 
今次CYBER COLORS就推出左啲枝2 in 1睫毛液.
 
感覺新奇!兩邊刷頭!
 
 
原來係一邊大,一邊細,
 
大刷頭就是我們平時用的size.
 
搽完眼睫毛會更濃密.
 
 
而細刷頭就真係好mini.
 
得2.5mm,真係極微細!
 
我覺得可以用來塗下眼睫毛,
 
會較方便!
 
 
而且我發現仲會減少起結情況!
 
若果想要睫毛根根分別,CYBER COLORS啲枝睫毛液絕對做到.
 
而且又可以看你鐘意邊類型睫毛而去搽!
 
如果你想睫毛效果分明,就先用細刷頭那邊,
 
再用大刷頭,增加濃密度!
 
如果想睫毛效果濃密,就先用大刷頭那邊,
 
再用細刷頭那邊搽下睫毛.
 
一枝睫毛液做兩種效果,也是幾有趣的設計.
 
我就喜歡濃密豐盈感覺,所以會用後者方法多.
 
我亦嘗試用完一整天出街!
 
我係油眼人都last到好好!
 
防油效果也很好.
 
 
唔會有熊貓眼出現!
 
不過防水效果就普通,
 
我嘗試用水沖15秒後,都不是keep到理想效果,顏色會掉,
 
所以如下雨天時使用,就要小心.
 
 
產品還加左維他命E成分,可以化妝既同時亦有修護眼睫毛.
 
總括而言,除左防水效果不太理想,設計同防油效果也幾滿意,
 
一大一細刷頭設計係好方便也好細緻,
 
也是感覺幾新穎的.
 
希望大家喜歡我今次分享!
 
---------------------------------------------------------------

***加入Cayin的Facebook專頁~
 
Cayin
 
arrow
arrow
    文章標籤
    睫毛液 CYBER COLORS 2 in 1
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()